Μα ένα ‘καυτό’ νέο προϊόν!

Σε γενικές γραμμές την περασμένη εορταστική σεζόν οι άνθρωποι των λεγόμενων ‘καταναλωτικών ηλεκτρονικών’ χαμογέλασαν αφού ήταν η καλύτερη περίοδος από το 2007 – έστω και με τζίρο στο +1.2% από πέρυσι σύμφωνα με το MasterCard SpendingPulse, που ανιχνεύει τις συναλλαγές συμπεριλαμβανομένων των μετρητών. Και πάλι βέβαια οι τζίροι είναι κάτω στο – 10% της περιόδου προ-ύφεσης.

Τι θα φέρει ‘κίνηση’;

Αναφερόμαστε στις ΗΠΑ πάντα που είναι βαρόμετρο και μια χώρα που επί πέντε χρόνια ενισχύεται από τις πωλήσεις επίπεδων τηλεοράσεων. Τώρα η ‘τρέλα’ κατευνάζεται με το 61% των νοικοκυριών να έχουν τέτοια tv όπως λέει το Leichtman Research Group.

Ταυτόχρονα σε ‘επίπεδο’ είναι και οι πωλήσεις GPS, ηλεκτρονικών κορνιζών αλλά και ψηφιακών καμερών: εκείνοι που θέλουν έχουν ήδη πάρει ενώ κάποιο χρησιμοποιούν τα κινητά τους…

Η προσωπική μας άποψη είναι πως αυτά τα ‘killer’ προϊόντα είναι η Google tv και τα tablets – αν και για τα δύο θα έχουμε την… ενηλικίωση στο τέλος του ’11…