Έρευνα της IBM σε 30,000 καταναλωτές βρήκε πως οι καταναλωτές βρήκαν πως τα κινητά τηλέφωνα και άλλες τεχνολογίες επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την απόφαση μας για το τι θα αγοράσουν…

Σημαντικό ρόλο έπαιξε δε και η ύφεση αφού από τότε που ήρθε στις ΗΠΑ φαίνεται πως υπάρχουν τρεις βασικές απαιτήσεις για τα καταστήματα και τις εταιρίες: Ακούστε, γνωρίζετε, αποκτήστε δύναμη.

Βασικά συμπεράσματα:

  • Τα κουπόνια και οι προσφορές του ενδιαφέρουν
  • Ο καταναλωτής θέλει να είναι στο κέντρο της στρατηγικής της εταιρίας
  • Θέλουν να αγοράσουν από εσένα το προϊόν αλλά με τον τρόπο που θα επιλέξουν

“Νομίζω πως η μεγαλύτερη αποκάλυψη από την έρευνα είναι πως πλέον οι καταναλωτές θέλουν να τους ‘σερβίρεις’ και όχι να τους πουλήσεις,” είπε η Jill Puleri, στέλεχος που ερευνά τις παγκόσμιες πωλήσεις στο τμήμα Global Business Services της IBM. “Χρησιμοποιούν τεχνολογία και είναι πλέον ένα δεδομένο στη διαδικασία αγορών τους.”

“Ένα απίστευτο 86% θέλουν να χρησιμοποιήσουν τεχνολογία όταν κάνουν τα ψώνια τους percent,” μας είπε η κυρία συμπληρώνοντας πως ο βασικός λόγος είναι η κινητικότητα…

“Serve don’t sell” λοιπόν, που σημαίνει πως αν θέλετε να πουλήσετε πρέπει να… φροντίσετε τον υποψήφιο αγοραστή!