Σκοπός η μείωση βάρους και κόστους για τη γερμανική εταιρία…

Ο Χαλκός είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο μέταλλο στις καλωδιώσεις ενός αυτοκινήτου και αυτό γίνεται για διάφορες αιτίες προφανώς… Από την άλλη είναι ακριβός και πιο βαρύς από εναλλακτικά υλικά.

Αυτά τα ζητήματα όμως είναι πιο έντονα για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα όπου το βάρος είναι ΠΟΛΥ σημαντικό αφού μειώνει την αυτονομία. Έτσι μηχανικοί της BMW και ερευνητές στο Technische Universitaet Muenchen (TUM) φαίνεται να έχουν ετοιμάσει μια συναρπαστική – έστω και… αόρατη για εμάς τους οδηγούς, αλλαγή. Το αλουμίνιο ήδη χρησιμοποιείται έντονα σε ηλεκτρικά οχήματα – π.χ το Tesla Model S έχει ένα σχεδόν 100% αλουμινένιο σασί.

Χωρίς να μπούμε σε τεχνικά πρέπει να πούμε πως η ομάδα πιστεύει πως καλωδιώσεις και συνδέσεις θα μπορούσαν να έχουν 10 χρόνια ζωής σε ένα εντόνως χρησιμοποιούμενο ΙΧ αυτοκίνητο. Αυτό ισχυρίζεται ο κύριος Professor Udo Lindemann ερευνητής του Institute of Product Development. Την εξέλιξη ελπίζουν να έχουν στήσει μέχρι το 2020…