Το μέλλον των μεταφορών είναι οι θάλασσες…

Και τα μεγαθήρια όπως αυτό το απίθανο δημιούργημα της Κορεατικής Daewoo: η εταιρία θα κατασκευάσει το μεγαλύτερο πλοίο της σειράς Mærsk. Το αξίας $190 εκατομμυρίων, 400 μέτρων κλάσης ‘Triple-E’… τέρας θα κουβαλά ούτε λίγο, ούτε πολύ 18.000 TEU containers, 2500 περισσότερα από το σημερινό τέρας, το Emma Mærsk.

Μιλάμε για απίστευτες οικονομίες κλίμακας που θα επιτρέπουν στο απίστευτο δημιούργημα να ξεπεράσουν κάθε ρεκόρ της βιομηχανίας με μειωμένη κατανάλωση και 20% λιγότερες εκπομπές CO2 ανά κοντέινερ που θα μετακινήσει. Για τη δε μείωση του κόστους των μεταφορών, δέκα Triple-E πλοία θα μπουν σε υπηρεσία ανάμεσα στα έτη 2013 με 2015 και άλλα 20 είναι σε επιλογή: αν βάζαμε τον ίδιο αριθμό κοντέινερ σε ένα τρένο θα είχε μήκος 110 μέτρα! Αν τα κοντέινερ τα βάζαμε το ένα πάνω από το άλλο θα έφταναν μετά τη στρατόσφαιρα! – 47 χιλιόμετρα.

Το Triple-E δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο εν λειτουργία πλοίο αλλά είναι ΚΑΙ το μακρύτερο ΚΑΙ το πιο φαρδύ πλοίο κοντέινερ που ΜΠΟΡΕΙ να κατασκευαστεί με τους σημερινούς περιορισμούς στα λιμάνια!

Σε χωρητικότητα το Triple-E χάρη σε άθλους της μηχανικής κουβαλά και 16% περισσότερα κοντέινερ από το Emma – 2,500 περισσότερα κοντέινερ, αν και οι βασικές διαστάσεις ΔΕΝ είναι και ιδιαίτερα διαφορετικές. \

Με 400 μέτρα μήκος τα πλοία Triple-E ξεπερνούν τα προηγούμενα 396 του ρεκόρ και κουβαλάνε μερικά… δισεκατομμύρια ζευγάρια παπούτσια! 🙂

Δείτε κάποια ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ στοιχεία για τις μετακινήσεις των προϊόντων που αγοράζετε!