Νέος αλγόρθμος για τη μηχανή αναζήτησης της Google. Σαν να λέμε πως άλλαξε τη συνταγή της η Coca Cola…

Κι όμως είναι αλήθεια και η εταιρία έχει όπως ανακοίνωσε κάνε αλλαγές στους αλγόριθμους αναζήτησης της σε μια προσπάθεια να ρίξει στην κατάταξη της site που χρησιμοποιούν τεχνικές content aggregator.

Η Google έκανε την ανακοίνωση στο blog της και μάλιστα είπε πως η αλλαγή είναι σημαντική. Από την άλλη ο σκοπός της είναι μόνο να στοχεύσει websites χαμηλής αξίας που αντιγράφουν περιεχόμενο από άλλα websites.

Η Google ισχυρίστηκε πως η αλλαγή θα πρέπει να επηρεάζει μόνο το 11.8% των αναζητήσεων και τα καλύτερα websites θα λαμβάνουν υψηλότερη κατάταξη.

“Δεν μπορούμε να κάνουμε καμία μεγάλη βελτίωση χωρίς να να επηρεάσουμε την σειρά κατάταξης πολλών sites,” bloggάρησε ο Amit Singhal και ο βασικός μηχανικός Matt Cutts.

“Η αλλαγή επηρεάζει όπως είπαν κυρίως content farms που επιθετικά ‘διαχειρίζονται’ πληροφορίες. Τα πιο πολλά από αυτά τα websites είναι ταξιδιωτικές εταιρίας και η Google έχει ήδη μπει σε νομικές διαδικασίες μαζί τους με βάση ισχυρισμούς για προκατάληψη αναζητήσεων αφού έχουν πέσει στην κατάταξη.

Οι νομικές… περιπέτειες θα είναι πλέον κοινή κατάσταση για την εταιρία. Το INQURIER έγραψε τον Δεκέμβριο πως το ταξιδιωτικό website Tripadvisor είχε κινηθεί εναντίον της εταιρίας για τη μείωση της θέσης του στην κατάταξη. Επιπλέον έχει κατηγορηθεί για κατάχρηση ανταγωνισμού στη Βρετανία από τις εταιρίες Worthpoint, Mytriggers, Foundem, Tradecmet και Sourcetool.

Νέα… cola λοιπόν θα κατατάσσει τα site. Σημαντικό…