Αρκετά ενδιαφέροντα μας είχε η  Facebook για το social web μέλλον της σε ομιλία στο μεγαλύτερο “digital marketing event”, το TFM&A

Όπως είπε ο κύριος Stephen Haines, εμπορικός διευθυντής για το Facebook στο event, το site θα συνεχίσει να εξελίσσεται.

“Έχουν υπάρξει οκτώ διαφορετικές εκδόσεις της [κύριας] σχεδίασης του Facebook τα τελευταία χρόνια και θα δείχνει διαφορετικό σε έναν χρόνο”, είπε, δίνοντας σαφώς την… τρομοκρατική για αρκετούς που ΔΕΝ θέλουν και πολλές αλλαγές στο αγαπημένο τους προφίλ – αλλά και στον οικονομικό κόσμο που φοβάται στο στιλ “ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει…” Το site πρόσφατα όπως είπαμε και ‘αθόρυβα’ άλλαξε τη χρήση του κουμπιού Like οπότε να αναμένουμε πολλές ‘αθόρυβες’ αλλαγές.

“Ο μέσος χρήστης του Facebook έχει 130 φίλους και ο μέσος χρόνος που ξοδεύει είναι 28 λεπτά την ημέρα,” μας λέει ο κύριος Haines ενώ μεγάλη είναι και αποτελεσματικότητα για τα brand εταιριών. Για παράδειγμα η official σελίδα των Starbucks έχει 21.1 εκατομμύρια χρήστες ενώ το website της εταιρίας μόλις 1.8 εκατομμύρια επισκέψεις – η Coca Cola έχει 20.5 εκατομμύρια φίλους στο Facebook αλλά μόλις 270.000 επισκέψεις στη σελίδα της το μήνα, μας είπε…

Ο ίδιος κύριος είπε πως το Facebook Deals είναι επιτυχία και crashάρισε το Alton Towers website ενώ για τη social διαφήμιση ανέφερε: “Υπάρχει 68% αύξηση σε ανταπόκριση όταν υπάρχει social περιεχόμενο.”

Από το browsing στην ανακάλυψη…

Ο Haines είπε και προκάλεσε έκπληξη στο κοινό πως “το κοινό που έχει την μεγαλύτερη ανάπτυξη στο Facebook είναι οι άνω των-35”. Εντάξει, δεν είναι και… τρελό όταν ΟΛΗ η πιτσιρικαρία έχει ένα account…

Είπε ακόμη πως τα 90s ήταν η περίοδος “browsing”, ενώ τα 00s είναι η περίοδος “searching” και η τρέχουσα θα είναι η δεκαετία του “ανακαλύπτω” – “discover”.

Ο ίδιος ο κύριος πάντως αποκάλυψε πως όταν πέρασε από συνέντευξη για τη θέση που έχει πριν 4 χρόνια δεν ήταν στο Facebook…