Το πρώτο της κανονικό online περιοδικό έριξε χωρίς και πολύ μεγάλο… ντόρο η Google – όχι που θα έλειπε από τον… χορό! Είναι μια έκδοση τριμηνιαία και έχει σαν σκοπό να δημιουργήσει “χώρο για ανάσα σε έναν κόσμο που έχει διαρκώς δουλειά.”

Στην πρώτη έκδοση του Think Quarterly, που έχει τη βάση του στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουμε 68 σελίδες με ένα χαλαρό layout και πολλά δεδομένα για τον χώρο της πληροφορικής και τη σημασία του στις επιχειρήσεις.

Το πρώτο πράγμα που οι περισσότεροι θα παρατηρήσουν είναι πως είναι μια πραγματικά πολύ όμορφη δουλειά. ‘Γεμάτο’ με Flash είναι ένα δημιούργημα που έχει σαν στόχο να δώσει μια άλλη εικόνα για όσα η πανίσχυρη Google πιστεύει σημαντικά.

Καλογραμμένα άρθρα όπως θα βλέπαμε σε περιοδικά και εκδόσεις business, είναι μια ωραία δημιουργία που έστησε το “The Church of London.”

Τα ίδια τα άρθρα έχουν θεματολογία για βασικά οικονομικά και τεχνολογικά θέματα από ποικιλία freelancer συντακτών και ειδικών συντακτών. Η Google έχει και θέματα από τον γνωστό στο χώρο Simon Rogers (συντάκτης της The Guardian‘s Datablog), τον Ulrike Reinhard (αρχισυντάκτης του WE Magazine), και άλλους δημοσιογράφους για το όλο project.

Πολλά από τα άρθρα του Think Quarterly έχουν – φυσικά, και συνεντεύξεις στελεχών της Google και ηγετών της παγκόσμιας οικονομίας.

“Στη Google, πιστεύουμε συχνά πως η ταχύτητα είναι η ξεχασμένη ‘killer application’ – το συστατικό που ξεχωρίζει τους νικητές από τους υπόλοιπους,” λέει ο Matt Brittin, υπεύθυνος για τις επιχειρήσεις της Google σε Αγγλία και Ιρλανδία, ενώ για το λανσάρισμα του Think Quarterly θα πει: “Ξέρουμε πως όσο πιο γρήγορα δώσουμε αποτελέσματα, τόσο πιο χρήσιμες θα βρουν τις υπηρεσίες μας οι άνθρωποι.”

“Αλλά σε έναν επιταχυνόμενο κόσμο χρειαζόμαστε χρόνο να συλλογιστούμε…,” συμπληρώνει και το Think Quarterly αποσκοπεί σε αυτό το… time out.

Εμείς λέμε ‘ναι’ αλλά από την άλλη και η Google έχει χρήματα να ‘χαλάσει’…

Στο site της η Google το ονομάζει δε βιβλίο και μοναδικό “εργαλείο επικοινωνίας” στο Twitter account της… .