Για την τεχνολογία μίλησε εκπρόσωπος του Ολλανδικού Πανεπιστημίου Τεχνολογίας του Eindhoven που παρουσίασε ένα νέο είδος ηλεκτρομαγνητικής ανάρτησης για οχήματα που ήδη έχει τοποθετηθεί σε αυτοκίνητα δοκιμών. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση AutoRAI στο Άμστερνταμ.

Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο η χρήση αυτή της τεχνολογίας ανάρτησης θα βελτιώσει τη συνολική άνεση κίνησης σε αυτοκίνητα μέχρι και 60%. Γνωστή και την ονομασία “ανάρτηση Eindhoven”, δεν είναι μόνο ηλεκτρομαγνητική αλλά και ενεργή.

Ένας υπολογιστής που βρίσκεται πάνω στο όχημα έχει την… σκληρή δουλειά να ελέγχει την ανάρτηση και τις επιδόσεις της αντί για την αποκλειστική ρύθμιση της για να αποφεύγει τις λακούβες και τα σαμαράκια. Επιταχυνσιόμετρα και άλλοι αισθητήρες στο όχημα στέλνουν πληροφορίες στον υπολογιστή για να γίνει η επεξεργασία ενώ ο υπολογιστής ύστερα ‘απαντά’ με εντολές που ρυθμίζουν την ανάρτηση σε απειροελάχιστο χρόνο.

Καθώς η σύγχρονη υδραυλική τεχνολογία δεν αποκρίνεται τόσο γρήγορα όσο ένα ηλεκτρομαγνητικό ‘αμορτισέρ’, όπως καταλαβαίνουμε η όλη συμπεριφορά είναι πολύ πιο ομαλή.

Η δε όλη λειτουργία είναι ΚΑΙ οικολογική με μάξιμουμ 500 watt, το 25% της κατανάλωσης ενός υδραυλικού συστήματος.

Επανάσταση;