Μόλις ολοκλήρωσαν οι άνθρωποι της BMW το ετήσιο event με την ονομασία Innovation Days στο Μόναχο και έδειξαν ενδιαφέροντα πράγματα όπως τις λεπτομέρειες από τις νέες σπονδυλωτές μηχανές τους – κινητήρια σύνολα με τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους με τούρμπο, αλλά και μια σειρά από ελαφρά υλικά.

Ταυτόχρονα οι μηχανικοί της φίρμας συζητούν τον εξοπλίσμό των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων με έναν ειδικό κινητήρα που αυξάνει την αυτονομία ενώ η BMW αποκάλυψε τα σχέδια της μια… hi tech μετάδοση: μια προσαρμοζόμενη έκδοση του σημερινού της κιβωτίου ταχυτήτων με οκτώ ταχύτητες.

Με χρήση τεχνικής που ονομάζεται GPS mapping, ασύρματης σύνδεσης, το σύστημα Dynamic Stability Control (DSC), μπροστινές και πίσω κάμερες όπως και αισθητήρες ραντάρ, η μετάδοση μπορεί να προσαρμοστεί και ρυθμίζει την ‘χαρτογράφηση’ των αλλαγών και την μετάδοση της ισχύος στον δρόμο ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος.

Ουσιαστικά συμβαίνει το εξής: κατευθύνεσαι σε έναν δρόμο και βρέχει, η σύνδεση του αυτοκινήτου στο Ίντερνετ θα ΄τραβήξει’ από το διαδίκτυο τις πιο πρόσφατες πληροφορίες για τον καιρό, το DSC θα αναγνώσει τον συντελεστή τριβής στον δρόμο και θα περιορίσει την ισχύ σε τροχούς που πρόκειται να σπινάρουν. Με το ενσωματωμένο GPS, το σύστημα θα μπορεί να ‘ανιχνεύσει την επόμενη στροφή, να δει πως το όχημα είναι σε ρύθμιση Sport και να κατεβάσει σε μικρότερη σχέση στο κιβώτιο ώστε να μπορεί κανείς να ‘μπει’ στη στροφή σωστά…

Η σειρά των εφαρμογών που υπάρχουν περιορίζεται μόνο από τον όγκο των δεδομένων που θα υπάρχουν στο αυτοκίνητο ενώ η ίδια η BMW δεν μιλά για το πότε η τεχνολογία θα μπει σε αυτοκίνητα παραγωγής.

Λογικά μια επόμενη 7άρα…