Συγκεκριμένα και σύμφωνα με έρευνα του Skype, η εργασία στο σπίτι γίνεται όλο και πιο κοινή και αποδεκτή από τους manager, ενώ ακόμη και οι εργαζόμενοι την αναζητούν περισσότερο από ποτέ…

Και δεν είναι μόνοι οι bloggers ή όσοι ξεκινούν τη δική τους εταιρία που έχουν μετατρέψει τις… πιτζάμες σε “στολή εργασίας.” Ακόμη και διευθυντές κάνουν συχνά απομακρυσμένο logg in αυτές τις ημέρες.

Η online συνεργασία και τα εργαλεία της είναι μια ένδειξη πως το “WFH” (από το “working from home,”) και η κουλτούρα του ανθεί. Στην πραγματικότητα το Skype και εργαλεία όπως αυτό έχουν ουσιαστικά κάνει την παρουσία στο ωράριο γραφείου μια παρωχημένη πραγματικότητα.

Οι δυνατότητες βίντεο είναι φυσικά ένα μεγάλο ζήτημα και σημαντικότατο εργαλείο. Η τηλεδιάσκεψη και το βίντεο στο γραφείο είναι δυο τεχνολογίες επικοινωνίας που το Skype αναμένει να έχουν τη μεγαλύτερη αύξηση στα επόμενα δύο χρόνια. Στη λίστα με αυξητικές τάσεις και το VoIP, το βίντεο στο δωμάτιο, τα κινητά.

Καθώς είναι ευρέως διαθέσιμα πλέον το VoIP και το βίντεο είναι μάλλον πλέον η σωστή ώρα για απομακρυσμένη εργασία και εργασία από το σπίτι. Σύμφωνα με έρευνα του Skype που περιέλαβε απαντήσεις από 1.000 επαγγελματίες και 500 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, η ευελιξία στην παρουσία στο γραφείο γίνεται η νόρμα.

Το 62% των εργαζομένων στην έρευνα ήδη έχουν εργαζόμενους που προσφέρουν εξ’αποστάσεων. Από αυτές τις εταιρίες το 34% του εργατικού δυναμικού εργάζεται απομακρυσμένα και από αυτό το 34%, όσοι εργάζονται από μακριά ξοδεύουν το 40% των εργάσιμων ωρών στο σπίτι.

Φυσικά οι εταιρίες που επιτρέπουν την απομακρυσμένη εργασία έχουν υψηλή βαθμολογία στην θετική κρίση από τους εργαζόμενους. Το ίδιο όμως συμβαίνει και με τους εργοδότες. Το 75% είπε πως το να εργάζεται υπάλληλος από μακριά γίνεται πιο αποδεκτό και το 56% είπε πως είναι πιο αποδοτικοί αυτοί οι εργαζόμενοι.