Όσοι αγαπούν τη γεύση της γλυκόριζας και… ψάχνονται θα γνωρίζουν ίσως τις παστίλιες Opal , τι παίζει όμως με την εντυπωσιακή Op Art σχεδίαση της συσκευασίας;

Είναι μια πραγματικά καταπληκτική δουλειά που έχει τις ρίζες της στην ίδρυση της φίρμας στο μακρινό 1946 όταν δημιουργοί της παστίλιας ζήτησαν από τον καλλιτέχνη κύριο Atli Mar να σχεδιάσει το πολύχρωμο logo που χρησιμοποιείται ακόμη και σήμερα.

Αν και το ίδιο το όνομα έχει αναφορές σε γνωστό ορυκτό όπως εξηγεί ο Opal manager Áslaug Guðjónsdóttir το δυνατό εξωτερικό της συσκευασίας αναφέρεται στο ενθουσιώδες σλόγκαν της Opal “Bætir, hressir, kætir”—ή αλλιώς “make things better, livelier and happier.”

Καλύτερα, πιο ζωντανά και ευτυχέστερα, λοιπόν!

Τα χρώματα σε ομόκεντρους κύκλους με παραλλαγές της αρχικής εικόνας του ουράνιου τόξου δείχνουν την γευστική… πολυχρωμία μέσα! Τριών ειδών γεύσεις με βάση τη γλυκόριζα αλλά και φρούτα που πλέον παράγει η επίσης Ισλανδική Nói Síríus από το 1995.

Ναι, Ισλανδία, μια χώρα με πληθυσμό μικρότερο του 1 εκατομμυρίου με μια iconic παστίλια…

Εμείς;