Το αγωνιστικό της τμήμα, το διάσημο στην Japan τμήμα NISMO έβαλε η Nissan σε δουλειά για να αποδείξει πως μπορεί στο… χλιαρό αίμα του βραβευμένου ηλεκτρικού LEAF να δώσει αγωνιστικές ‘πινελιές’!

Το αποτέλεσμα είναι το εικονιζόμενο LEAF NISMO RC που έχει κατασκευαστεί σαν αγωνιστική μηχανή! Με μείωση του βάρους και νέα αεροδυναμική φροντίδα, το NISMO RC εκτελεί την αποστολή του 0-100 km/h σε 6.85” παρακαλώ και φτάνει τα 150 χλμ/ώρα.

Με τις ίδιες μπαταρίες ιόντων λιθίου όπως και το κανονικό LEAF, οι ομοιότητες αρχίζουν και σταματούν εδώ! Το NISMO RC δεν έχει πίσω πόρτες, χώρο αποσκευών, ηχητικό και navigation,. Έφυγαν και μονώσεις και.. επενδύσεις.

Το LEAF NISMO RC – το RC σημαίνει Racing Competition, έχει ένα ολοκληρωμένο μονοκόκ από ανθρακονήματα ενώ το μπροστά και το πίσω τμήμα αφαιρούνται. Τα φωτιστικά είναι LED ενώ η πίσω πτέρυγα ρυθμίζεται από τον οδηγό. Σε σύγκριση με το LEAF παραγωγής, το NISMO έχει μεταξόνιο πιο μικρό κατά 10 εκατοστά σχεδόν, είναι 2 εκατοστά μακρύτερο και 17 εκατοστά πιο πλατύ: δείχνει πιο… ‘macho’!

Φυσικά είναι και 40% ελαφρύτερο στα 938 κιλά αλλά και 35 εκατοστά χαμηλότερο. Το δε battery pack, το ηλεκτρικό μοτέρ και τα λοιπά μεταλικά ‘εντόσθια’ έχουν μετακινηθεί στο κέντρο του αμαξώματος ενώ η κίνηση είναι πίσω σε αντίθεση με το παραγωγής μοντέλο που είναι εμπροσθοκίνητο. Διπλά ψαλίδια και 18άρηδες τροχοί με έξι ακτίνες κλείνουν τις μετατροπές.

Κατά τα άλλα το… Fast & Furious NISMO RC διατηρεί την μπαταρία με τα 48 στοιχεία ιόντων-λιθίου και το 80kW AC σύγχρονο μοτέρ με τους 107 ίποπυς και τις 207 λίβρες ροπής.

Οι κύριοι – έχει και κυρίες μήπως; δεν το γνωρίζουμε… – της Nissan λένε πως το LEAF NISMO RC έχει σχεδιαστεί ως ένα “..κινητό εργαστήριο” για ηλεκτρικά οχήμαρα και αεροδυναμικές λύσεις.

“Πράσινη τεχνολογία” και ράλι; Καλά θα κάνετε να το συνηθίσετε όσο… ιερόσυλο και να ακούγεται!