Μια νέα, βελτιωμένη υπηρεσία για τα Google Analytics έχει λανσάρει για όλους τους χρήστες Analytics η Google από χθες, Πέμπτη.

Το αναβαθμισμένο προϊόν έχει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά. Εκτός από ταχύτερες επιδόσεις και ένα καλύτερο περιβάλλον (UI), το νέο Analytics ενσωματώνει και μια σειρά από βελτιωμένα χαρακτηριστικά και βελτιωμένη λειτουργικότητα.

Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν πολλαπλά περιβάλλοντα ελέγχου (dashboards), έως και 20 ανά χρήστη, ενώ κάθε ένα από αυτά μπορεί να έχει μέχρι και 12 widgets. Οι χρήστες μπορούν να ρυθμίσουν και ‘στόχους’ διάδρασης (για παράδειγμα να χρησιμοποιήσεις το Google Analytics για να ανιχνεύσεις και να βελτιστοποιήσεις download αρχείων και video), ενώ τα γραφικά και χρησιμοποιούνται για μετρήσεις σε βάθος χρόνου και ανάμεσα σε πολλαπλά profiles και sites.

Αυτή τη στιγμή οι χρήστες Google Analytics μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στην παλιά και τη νέα έκδοση ενώ οι… Googlers που εργάζονται πάνω στο Analytics ζητούν και απόψεις για μελλοντικές εξελίξεις.

Η εξαγωγή αναφορών σε PDF, το emailing και η μεταφορά από το παλιό Analytics στο νέο Analytics, όπως και η σύνδεση με τα νέα AdWords και AdSense αλλά και τα In-Page Analytics μεταξύ αυτών…