Αν είναι να γίνει δημοφιλές σύντομα, το 3D χωρίς γυαλιά πρέπει να έρθει σύντομα στην αγορά, εξήγησαν Sky και Virgin Media στο 3D TV World Forum στο Λονδίνο την εβδομάδα αυτή…

Και οι δύο εταιρίες πιέζουν τους κατασκευαστές να αναπτύξουν πιο αποτελεσματικές τηλεοράσεις με την τεχνολογία autostereoscopic και πιστεύουν πως θα είναι σημαντικό βήμα για να γίνει ‘κοινό’ το 3D…

Μιλώντας στο 3DTV World Forum στο Λονδίνο την ο κύριος John Cassy, Διευθυντής του 3D στο Sky, είπε πως η τεχνολογία χωρίς γυαλιά θα είναι κάτι θετικό αλλά η εταιρία επιπλέον κάνει μεγάλα βήματα με το 3D κανάλι της παρά τα γυαλιά: “δεν είμαστε εταιρία κατασκευής TV manufacturer, αλλά η μη χρήση γυαλιών θα τονώσει τη βιομηχανία,” είπε ο said Cassy.

Και μείωση τιμών;

Αυτό ζητά ο κύριος Kevin O’Neil, της Virgin Media που πιστεύει πως το 3D χρειάζεται μια εμπειρία 3D χωρίς γυαλιά άμεσα: “το 3D θα πρέπει να είναι μια εμπειρία χωρίς γυαλιά στο σπίτι όσο πιο σύντομα γίνεται,” λέει ο O’Neill που σημείωσε πως άμεσα θα πρέπει οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα να δουν 3D, και οι “3D ready” τηλεοράσεις να “πέσουν σε τιμή δραματικά”

Η κυρία Adrian Northover Smith, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων στη Sony από την άλλη, δεν πιστεύει πως η τιμή είναι μεγάλο θέμα σήμερα – ειδικά στις ενεργές – active shutter, τηλεοράσεις.

“Με γυαλιά shutter glasses, δεν πληρώνεις κανένα επιπλέον τίμημα σε μια 3D TV set – το μόνο κόστος είναι τα ίδια τα γυαλιά που θα πέσουν σε τιμή,” είπε η Northover Smith.

Οι πωλήσεις πάντως πάνε καλά: “χρειάστηκαν δύο χρόνια για να πουληθούν 125.000 ευρείες TV στο Ηνωμένο Βασίλειο στην αρχή – για το 3D χρειάστηκαν 10 μήνες.”