Η αλυσίδα Topshop ετοιμάζει μια ιδέα για τους πελάτες της σε προσπάθεια να ‘παντρέψει’ τα social media με την αγορά: μια παροχή που περιλαμβάνει styling και makeup για τους πελάτες, μια προσφορά που ακολουθείται από μια Instagram φωτογράφιση.

Φωτογραφίες που λαμβάνονται με ένα iPad 2 σε φόντο στη συνέχεια επιλογή από τον πελάτη κάποιου φίλτρου Instagram για στιλιζάρισμα της εικόνας και εκτύπωση σε postcard. Οι πελάτες μπορούν ακόμη να επιλέξουν και να ανεβάσουν τις εικόνες τους σε συλλογή φωτογραφιών του Topshop ή το δικό τους Facebook profile.

Η καμπάνια τρέχει σε Λονδίνο, Δουβλίνο και Λίβερπουλ από 1 έως 4 Ιουνίου και στο Μάντσεστερ και τη Νέα Υόρκη από 8 Ιουνίου μέχρι τις 11. Οργανώθηκε με τη βρετανική social media υπηρεσία FreshNetworks που επίσης είχε αναπτύξει τον διαγωνισμό Catch a Choo Foursquare.

Τα καταστήματα κάνουν ενδιαφέρουσες κινήσεις με νέες ιδέες