Το Good Work, είναι ένα πρόγραμμα που συνδέει πολύ όμορφα δημιουργικά με μη-κεδροσκοπικές οργανώσεις, Αυτή τη φορά ετοίμασαν μαζί με το 58ο Cannes Lions International Festival of Creativity έναν διαγωνισμό YouTube.

Η πρόκληση ήταν οι επαγγελματίες να δημιουργήσουν βίντεο και οι πέντε να κερδίσουν ένα εισιτήριο στο Festival of Creativity — από τις 19 μέχρι τις 25 Ιουνίου.

Περισσότεροι από 500 μη-κερδοσκοπικοί οργανισμοί έστειλαν στο Good Work κάπου 250 βίντεο. Οι κανόνες απλοί: το βίντεο πρέπει να είναι για οτιδήποτε αρκεί να μιλά για τον σκοπό, να είναι καινοτόμο και… να θέλεις να το δεις!

Χαρείτε τα…