Αααα, Σουηδία. Η χώρα του Akvavit, της κοινωνικής αλληλεγγύης, των Volvo που έφεραν το τεστ ταράνδου και των διαφημιστικών πινακίδων που αντιδρούν σε ένα smartphone…

Σωστά ακούτε. Από την άλλη η εξέλιξη αφορά τα McDonald’s, που ΔΕΝ είναι και η πιο κλασική αντιπροσώπευση της Σουηδικής κουζίνας. Και πάλι. Εδώ έχουμε μια διαφημιστική ταμπέλα που εγκαταστάθηκε στην πρωτεύουσα της χώρας και χάρη σε ένα ειδικό URL, μπορείς να παίξεις… pong (!) με ένα iPhone. Αν επιβιώσεις 30 δευτερόλεπτα στο παιχνίδι, λαμβάνεις ένα ψηφιακό κουπόνι με δωράκια από την αλυσίδα.

Αυτό που είναι επίσης πολύ cool, είναι πως δεν χρειάζεται να κατεβάσεις μια app για να παίξεις. Απλά γράφεις picknplay.se σε έναν browser, και μια web app ελέγχει την τοποθεσία σου για να επιβεβαιώσει πως είσαι κοντά στην ταμπέλα.

Ένα ακόμη παίγνιο στην ίδια ταμπέλα σε βάζει να τραβήξεις μια φωτό με το κινητό (όχι απαραίτητα iPhone) και να λάβεις ένα δωράκι από το πιο κοντικό fastfoodάδικο της εταιρίας…

Διαδραστικότητα; όλο και πιο πολύτιμο εργαλείο για τους marketeers…