Φαίνεται πως το Coupons.com έχει ίσως βγει δυνατά στην κούρσα για να αποκτήσει εκατομμύρια δολάρια σε μια εποχή… δισεκατομμυρίων για τέτοια site.

Έτσι σήμερα το Coupons.com, ο μεγαλύτερος provider ψηφιακών κουπονιών έλαβε $200 εκατομμύρια σε επενδύσεις συμπεριλαμβανομένων και αρκετών mutual funds.

Μια μεγάλη επένδυση που έρχεται με μια, αναφερόμενη στο $1 δισ. εκτίμηση αξίας ενώ πηγές κοντά στο Coupons.com είπαν στο techcrunch πως η εκτίμηση βασίζεται στα $100 εκατομμύρια που είναι τα αναμενόμενα έσοδα για το 2011 – σχεδόν το διπλό από το 2010.

Το ‘φρέσκο χρήμα’ στην εταιρία έχει σαν στόχο να φέρει περισσότερο χρήμα online καθώς ψηφιακά κουπόνια, 332 δισεκατομμύρια από αυτά, μοιράστηκαν το 2010. Καθώς η αγορά των εκτυπωμένων προϊόντων ζει δύσκολες ώρες, η εταιρία στοχεύσει σε μια μεταμόρφωση ευρείας κλίμακας: οι καταναλωτές βλέπουν σε ψηφιακές εκπτώσεις.

Το Coupons.com σχεδιάζει να προσλάβει 100 άτομα το 2011, και να μεγαλώσει το προσωπικό της κατά 30% τους επόμενους μήνες.

Η εταιρία θα κάνει και επιπλέον αγορές μετά την απόκτηση της Free State Labs, των δημιουργών της Grocery IQ, μιας app για λίστα για ψώνια σε κινητό.

Σήμερα το Coupons.com ισχυρίζεται πως είναι ο μεγαλύτερος provider ψηφιακών κουπονιών – και το 43ο μεγαλύτερη website στις ΗΠΑ. Ιδρύθηκε το 1998, και ως Coupons.com, έχει πελάτες όπως τις A&P, Clorox, General Mills, Kelloggs, Walgreens και Safeway ενώ λειτουργεί και ως συνεργάτης με ψηφιακές καμπάνιες για στρατηγικές digital media strategies, όπως Facebook fan pages, εταιρικά websites, email καμπάνιες και άλλα…

Τον περασμένο Νοέμβριο η Coupons.com ανακοίνωσε πως ξεπέρασε το $1 δις σε χρήματα που κερδήθηκαν, μια αύξηση 57% από την ίδια περίοδο το προηγούμενο έτος με $534 εκατομμύρια σε οικονομία – Χ5 συγκριτικά με τη βελτίωση που είχαν δει οι εφημερίδες την ίδια περίοδο από τα κουπόνια τους.