Είναι η αναβίωση από τη Sony του διάσημου διαφημιστικού με τα “Μπαλάκια” σε μια έκδοση new-look version — και από άλλη διαφημιστική εταιρία, Ο λόγος; Μα να γιορταστεί το επερχόμενο τουρνουά και η μετάδοση του διάσημου event του τένις με μορφή 3D! Η Sony3D TV κάλυψη αφορά το τελευταίο διήμερο του τουρνουά.

Στο spot χιλιάδες από πράσινα αυτή τη φορά, μπαλάκια του τένις χοροπηδούν στους ήρεμους, προαστιακούς δρόμους Wimbledon. Είναι μια επανεκτέλεση του διαφημιστικού του 2005 για τις Sony Bravia TV, όταν βλέπαμε χιλιάδες έγχρωμα μπαλάκια να κάνουν… βόλτα στους δρόμους του San Francisco.

Το αρχικό “Balls” spot έφτασε και μια ανάσα από το να κερδίσει το Film Grand Prix στο Φεστιβάλ 2006 Cannes Lions festival – έχασε τελικά από το Guinness’s “Evolution, της Abbot Mead Vickers BBDO.

Στην έκδοση του Wimbledon ένας ταχυδρόμος στέκεται και κοιτά μια ‘θάλασσα’ από μπαλάκι να τον προσπερνούν και να χτυπούν σε πινακίδες αλλά και ένα ποδήλατο στο δρόμο.

Το σποτ υποστηρίζεται και από μια συνολική καμπάνια με 10.000 μπαλάκια με ετικέτα Bounc3d.com θα δοθούν ενώ η Sony θα δώσει πέντε ζευγάρια εισιτήρια για τους τελικούς των γυναικών στις 2 Ιουλίου. Θα πάνε οι νικητές θα πάνε με τον διαγωνισμό “Catch the balls online” στο bounc3d.com – όπως και μια σειρά από Sony 3D προϊόντα για το… σπίτι.

Φορώντας 3D γυαλιά απλά κάνεις πως… θα τα πιάσεις!

Το spot, έχει αρχίσει να κάνει τις online βόλτες τους και δημιουργήθηκε από την Λονδρέζικη Crayon και υπόσχεται “Wimbledon as you’ve never seen it before. Wimbledon finals weekend brought to you in glorious 3D.” – Η πρώτη φορά στα 125 χρόνια του τουρνουά Wimbledon που έχει και τρίτη διάσταση η μορφασμός της Sharapova…