Οι New York Times ανακοίνωσαν πως το όριο χαρακτήρων στο για τα σχόλια των αναγνωστών στο  site τους μειώνονται στους 2.000 από τους 5.000 χαρακτήρες.  Σε όρια… Twitter αυτό σημαίνει πως πηγαίνουν από τον όγκο των 36 tweets  σε κάτι ισοδύναμο με 14 — μια μείωση 60%.

Σύμφωνα με ένα σημείωμα που αναρτήθηκε στην homepage του site τη Δευτέρα, “The shorter length will allow for an improved experience for commenters and readers alike.”

Τι σημαίνει αυτό;

Πως πηγαίνουμε σε μια διαδικασία μικρότερων κειμένων και θα ξεκουραστούν τα μάτια όσων έχουν μια εικόνα του soapbox ΓΕΜΑΤΟΥ με λέξεις και σχόλια.

Για τους Internet users βέβαια που βλέπουν τη διαδικασία ως ευκαιρία για να δώσουν θέσεις και να περιμένουν αντιδράσεις με αυτή τη διαδικασία αυτό  είναι πρόβλημα. Άλλοι βλέπουν αυτή τη διαδικασία ως σωστή

Όπως είπε ο κος Aron Pilhofer, αρχισυντάκτης στα interactive news, στο Wrap.
“5.000 χαρακτήρες είναι πολλοί,” είπε ο Pilhofer. “Δεν είναι σχόλιο αυτό αλλά άρθρο,” σημειώνει.
Το μικρότερο όριο θα αλλάξει τη συμπεριφορά της κοινότητας ενώ οι αναγνώστες που έχουν συνηθίσει να δημιουργούν σχόλια… ‘σεντόνια’ θα πρέπει να γίνουν πιο αιχμηροί σε μια μεγάλη – για τη συγεκριμένη εφημερίδα, αλλαγή.

Όλοι αλλάζουν…

Αργά τον Μάιο το BBC μείωσε επίσης σε 400 χαρακτήρες το όριο — 20 χαρακτήρες λιγότερους από όσο επιτρέπει το Facebook status update.

Αυτή η αλλαγή έφερε για τον Martin Belam,  υπεύθυνο για ‘user experience and information architect’ στη The Guardian,  να κάνει μια έρευνα σε αριθμό χαρακτήρων σε σειρά από αμερικανικά και βρετανικά media sites.
Δείτε τα αποτελέσματα, έχουν ενδιαφέρον…

BBC News 400
Facebook (status update) 420
YouTube 500
Daily Mail 1,000
The Huffington Post 1,800*
The New York Times 2,000
The Sun 2,000
The Washington Post 3,000
The Times (U.K.) 3,000
The Guardian 5,000
Facebook (comment) 8,000
CNN 10,000
Al Jazeera 10,000
The Telegraph 10,000