Ακόμη και το ‘εργαλείο’ της Google το analytics γίνεται πιο social. Έτσι τα Google Analytics και Google Webmaster Tools έχουν προσθέσει νέα εργαλεία για να υπολογίζεται η επίδραση των tweets, των likes, και του νέου ‘εργαλείου’ του +1 στο traffic του website.

Τα Google Webmaster Tools έχουν τώρα τμήμα μέτρησης των “+1 Metrics” ΄που παρέχει και αναφορές για την επίδραση του κουμπιού +1 Button στην αναζήτηση. Στα νέα analytics φαίνεται πως το +1s επηρεάζει το website’s clickthrough rate (CTR).

Συλλέγει τον αριθμό των +1 που υπάρχουν σε μια συγλεκριμένη σελίδα το CTR των +1 ενημερώσεων και το CTR χωρίς α +1. Το νέο εργαλείο προσθέτει και γραφήματα με τον αριθμό των The σημειωμένων impressions και τα annotated clicks που λαμβάνει το website στον χρόνο.

Η Google έχει προσθέσει και Activity report και Audience report στα Webmaster Tools. Η Activity report δείχνει πόσα +1 έχει λάβει το website στις σελίδες του ενώ η Audience δείχνει γεωγραφικά και δημογραφικά δεδομένα για τους χρήστες που έχουν κάνει +1 στο περιεχόμενο του website.

Όλα σε ένα μενού ανά είδος..

Ακόμη πιο χρήσιμο το Social Plugin Tracking tool για τα Google Analytics. Το εργαλείο συγκρίνει την επίδραση διαφορετικών social δράσεων για το website. Δεν ενημερώνει μόνο για τα +1s, αλλά και για Twitter tweets, Facebook Likes, Facebook Sends και άλλες social δράσεις.

Το Social Plugin Tracking δίνει τρεις αναφορές: Social Engagement, Social Actions και Social Pages. Το πρώτο δείχνει αλλαγές στην συμπεριφορά (χρόνο στο site, pageviews, bounce rate, κ.α) για επισκέψεις από social plugins. Το Social Actions μετρά τις social δράσεις των χρηστών στο site, ενώ το Social Pages συγκρίνει τη σελίδα σου με τον αριθμό των social δράσεων που λαμβάνουν.

Εργαλεία χρήσιμα για του website ιδιοκτήτες – αλλά και τρόπος η εταιρία να ‘σπρώξει’ το +1 κουμπί…