Αυτό τουλάχιστον μας μεταφέρει η WSJ σε τελευταία είδηση…

Αν και τα περασμένα χρόνια η ιαπωνική εταιρία έχει περάσει από μεγάλες αλλαγές και επιχειρεί μια πλήρη αντεπίθεση, ενώ ήταν και ένα από τα θύματα μιας μεγάλης επίθεσης χάκερ φέτος σύμφωνα με νέα έρευνα σε δέκα αγορές της Ασίας, αποτελεί ακόμη την πιο “πολύτιμη” φίρμα στην περιοχή…

Ως “Asia’s most valued brand” η Sony βρέθηκε στην κορυφή της έρευνας TNS Top 1000 Asia-Pacific Brands survey.

Στην έρευνα και με μερικές χιλιάδες άτομα να ερωτώνται σε ηλικίες 15-64 δόθηκαν οι πιο “valued” εταιρίες σε μια σειρά από προϊόντα όπως κινητά, μόδα, τηλεοράσεις κ.ο.κ.

Πιο μπροστά από τη…Louis Vuitton!

Η Sony νίκησε αφού ψηφίστηκε σε πολλές κατηγορίες και έχει ακόμη μεγάλο ‘βάρος’ στις Ασιατικές αγορές, λέει η TNS: “In most Asian countries, the man on the street has not heard of Louis Vuitton, but he has heard of Sony.”

Από τις μη Ασιατικές εταιρίες μπροστά ήταν οι Chanel, Rolex και BMW.