Η PublicAdCampaign και η The Heavy Projects δούλεψαν μαζί για να συμπεριλάβουν μια δυνατότητα ‘σβησίματος’ επιγραφών στον επαυξημένης πραγματικότητας – augmented reality, browser με την ονομασία Junaio.

Αυτή δοκιμή επιτρέπει σε κατοίκους της Νεάς Υόρκης να αντικαθιστούν διαφημιστικές ταμπέλες σε συγκεκριμένες τοποθεσίες όπως την Times Square με αντικείμενα τέχνης από indie καλλιτέχνες/ακτιβιστές. Είναι μια έκδοση δοκιμών beta που θα είναι τμήμα ενός μεγαλύτερου project για να ‘αφαιρεθούν’ ψηφιακά διαφημίσεις από το περιβάλλον.

Στόχος να υπάρχει τόση τέχνη ώστε “να μην χρειαστεί ξανά να δει διαφήμιση σε δημόσιο χώρο.” Η PublicAdCampaign και οι καλλιτέχνες που συμμετέχουν στο project πιστεύουν πως ο δημόσιος χώρος ανήκει στο κοινό αλλά η χρήση της AR app είναι ένας τρόπος να ‘αφαιρεθούν’ νόμιμα!

Augmented Reality Advertising Takeover in Times Square from Will Sherman on Vimeo.