Είναι στην Ευρώπη που οι αντίπαλοι του iPad έχουν πιο δυνατά χαρτιά για να πετύχουν σε σχέση με τις ΗΠΑ…

…αλλά πρέπει να μειώσουν τις τιμές τους και να αδράξουν της ευκαιρίας, είπε η εταιρία ερευνών IT Forrester χθες.

Το σχετικά μικρό ποσοστό της Apple στην Ευρώπη – έχει μόλις 52 καταστήματα σε σχέση με τα 238 στις ΗΠΑ – δίνει τη δυνατότητα να μπορέσουν να πετύχουν άλλες εταιρίες, λέει η Forrester.

Από την άλλη οι τιμές τους δεν μπορούν να ανταγωνιστούν την Apple που μέχρι σήμερα έχει μεγαλύτερης κλίμακας παραγωγή στην αγορά των tablet και αποδοτική γραμμή παραγωγής.

Εν ολίγοις η Forrester λέει πως φτηνά μοντέλα από Κίνα και Ταϊβάν θα μπορούν να ανταγωνιστούν αλλά “… με φτηνότερα μοντέλα,” όπως λέει η κυρία Sarah Rotman Epps, που έγραψε την αναφορά για τη Forrester.

H Apple έχει πουλήσει 30 εκατομμύρια iPad και η Forrester αναμένει να πουλήσει το 80% των καταναλωτικών tablet στις ΗΠΑ και το 70% στην Ευρώπη φέτος με το 2011 να κλείνει παγκοσμίως με πωλήσεις tablet 48 εκατομμυρίων μονάδων, οι μισές στις ΗΠΑ, 30% στην Ευρώπη και 15% στην Ασία με 5% στην Λατινική Αμερική.

Αξιοσημείωτο είναι πως απέτυχαν τα 7ιντσα tablets που προσπάθησαν να ανταγωνιστούν όπως έγραψε η Forrester που σημειώνει πως τα νέα στις 10” έχουν καλύτερη αποδοχή αλλά χειρότερο κανάλι διανομής.

Η Forrester τελείωσες την έρευνα σε 14.000 online ενήλικες καταναλωτές σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ισπανία, Σουηδία και Βρετανία ενώ πήρε και συνέντευξη από παρόχους και εταιρίες.

Από 2% μέχρι και 7% είχαν tablet, με την Ισπανία στην κορυφή και τη Γαλλία στο πιο χαμηλό επίπεδο…