Είναι η μεγάλη εξέλιξη για τη Sony αυτή την εβδομάδα. Η εταιρία μιλά για ανασχεδιασμό του PlayStation Home virtual κόσμου της και πλέον όπως είχαμε προβλέψει τον μεταμορφώνει σε ένα hub για social games. Τι είναι το PlayStation Home; ένας κόσμος που λανσαρίστηκε το 2008 σαν εικονικός κόσμος για το PlayStation 3, με περισσότερους από 23 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες…

Καθώς οι εικονικοί κόσμοι θεωρούνται κάπως passe και τα social games είναι το σημερινό hit, η Sony χρησιμοποιεί την εμπειρία της στις στρατηγικές για να στήσει το PlayStation Home ως ένα μέρος στο οποίο οι gamers θα μπορούν να κοινωνικοποιούνται ενώ βρίσκονται και σε social games – αυτό είναι το όραμα του κυρίου Jack Buser, διευθυντή του PlayStation Home.

Η εταιρία για το PlayStation Home λέει πως είναι “evolution from a virtual environment to a world of games, with a focus on rapidly connecting players with game content that pertains to their style and mood.”

Για να το δούμε συνολικά, το Home θα γίνει μόνο το ένα παιχνίδι και μόλις log θα βρίσκεις παιχνίδια και με τη Sony να έχει σε κάποιο βαθμό περιγράψει τα σχέδια της στην E3 τον Ιούνιο. Η εταιρία στο Home θα εστιάσει σε έναν hardcore gamers που δεν αγαπούν τίποτα περισσότερο από τα games, ενώ αυτοί οι social τίτλοι θα έχουν στόχο να ‘κλέψουν’ την προσοχή και από τα iPhones games, το Twitter, το Facebook και το Xbox Live.

Η νέα έκδοση του PlayStation Home δεν θα έχει τη σημερινή αρχιτεκτονική του Home που αντικαθίσταται από το επονομαζόμενο Hub και μια σειρά από ‘γειτονιές’ που είναι τα themes, έναν ψηφιακό Disney World.

Φουτουριστικό σε σχεδιασμό, γεμάτο από virtual shoppers και ταξιδιώτες και με οπτικά που 0 ευτυχώς ! – θυμίζουν το Valve Portal 2. Ο τελικός στόχος; να έχεις άμεσα “a huge game staring you in the face as soon as you come in,” όπως λέει ο Jack Buser, διευθυντής του PlayStation Home.

Γειτονιές και περιοχές, όμορφα οπτικά και μια ‘εμπειρία’. Cool stuff…