Οι πιο πολλοί αγοράζουν tablets ως το καινούργιο τους… “toy,” λέει η Citigroup. Το Ιούλιο έγινε η έρευνα σε 1,800 άτομα σε ΗΠΑ, Βρετανία και Κίνα και η απάντηση ήταν πως το 62% όσων σχεδιάζουν να πάρουν ένα tablet στους επόμενους 12 μήνες θέλουν ένα “new toy/gadget.”

Για ποιους άλλους λόγους;

Το tablet έχει σαν βασικές χρήσεις: Web browsing, messaging, social networking, “digital media” και ebooks. Το δε 67% των ατόμων αναφέρουν πως κάνουν web browsing, ενώ το 55% για email ή/και instant messaging. Όσο για το iPad το 81% των ιδιοκτητών έχουν πληρώσει για μια app, μόλις το 43% των άλλων μοντέλων το έχει κάνει. Τι σημαίνει αυτό; πως οι Appleικοί ‘πείθονται’ να αγοράσουν.