Η χρήση της φορητής πλατφόρμας της Google στο δίκτυο Millennial διπλασίασε το iOS στο 3ο τρίμηνο σύμφωνα με το Millennial Media.

Με το 54% των impressions του δικτύου mobile ad τον Αύγουστο το Android τελείωσε δυνατά ενώ στο 56% των impressions έληξε για τις διαφημίσεις συνολικά στο τρίμηνο το λειτουργικό.

Το iOS είναι στη δεύτερη θέση με 28% ενώ η RIM έχει το 13%. Το Symbian είχε μόλις το 1% των impressions και το Microsoft Windows Mobile και οι πλατφόρμες Windows Phone άλλο 1%.

Το iPad κυριάρχησε στα tablets με 456% αύξηση από το 2010 στο 2011.

Η Apple ως κατασκευαστής στο δίκτυο της εταιρίας είχε το 23.09% και μετά Samsung (16.48%), HTC (15.5%), RIM (11.05%) και Motorola (10.7%).