Η Sony όπως αναφέρεται, θα πουλήσει μέρος ή όλο το μέρος του μεριδίου της στην κοινοπραξία που έχει, την Sony-Samsung LCD συμφωνία…

Η κοινοπραξία ξεκίνησε όταν πριν κάποια χρόνια οι πωλήσεις LCD ήταν σε εκρηκτική αύξηση και ολοκληρώθηκε το 2004 όταν η Sony αντιλήφθηκε πως με αυτή τη συνεργασία θα μπορέσει να ανοίξει το βήμα της στις LCD ενώ μέχρι τότε έδινε την προσοχή της στις plasma. Η Sony είχε φέρει στη συμφωνία χρήματα όταν έπρεπε να βελτιωθεί η κατάσταση στις μεγάες TV και κάθε εταιρία έβαλε από $1.8 δις.

Με τις συγκεκριμένες ενέργειες η Sony προφανώς εκτιμά πως στις συγκεκριμένες συνθήκες είναι καλύτερο να είναξ demand-side ως πελάτης παρά supply-side σαν κατασκευαστής κάτι που θα μειώσει τα κόστη για τη Sony ενώ θα της ελευθερώσει ρευστότητα. Η εταιρία θα συνεχίσει στον τομέα της – research and development, απλά αν χρειαστεί απότομα κάποια στιγμή να ανεβάσει ταχύτητα όπως οι Samsung και LG, δεν θα είναι τόσο εφικτό στις μεγάλες tv όσο στις μικρές και μεσαίες οθόνες όπου ετοιμάζει νέα πράγματα.

Τι θα σημαίνει αυτό για τη Sony στις TV; Πρακτικά καλά νέα για τον καταναλωτή αφού η εταιρία συνεχίζει να αναπτύσσει τα ηλεκτρονικά όπως τους ‘υπολογιστές’ και το πρόγραμμα για την κίνηση της εικόνας, ενώ θα έχει και το software για να κάνει τη διαφορά.

Άλλωστε έχει και το PlayStation Network (PSN) που θα μπορεί να δίνει κάτι διαφορετικό στις Sony tv ενώ σίγουρα θα μας έχει και κουτιά εξωτερικά για τις άλλες τηλεοράσεις προς μια “smarter TV.”

Αν δε ανοίξει και το PlayStation Network και στις άλλες εκτός των Sony TVs μαζί με apps και υπηρεσίες θα δει σημαντικές βελτιώσεις σε όλα τα μεγέθη…