Τα υψηλά κοστολόγια της TV έχουν διώξει τις εταιρίες μόδας μακριά…

Αλλά το διαδίκτυο είναι κάτι άλλο. Για πρώτη φορά το βίντεο είναι εύκολο να δημιουργηθεί και να διανεμηθεί ενώ και οι online και οι offline εταιρίες έχουν βρει διεξόδους.

Η κυρία Cecilia Liu, digital marketing manager για την Kate Spade New York για παράδειγμα λέει για την εταιρία της πως ετοίμασε το πρώτο της ‘κανονικό’ βίντεο το 2009, αλλά όταν άρχισε η Kate Spade το ecommerce της, τότε όλα έγινα πιο ξεκάθαρα για τη χρήση των τεχνολογιών.

Το online video για τις εταιρίες είναι μεγάλη υπόθεση και περισσότερα από 3 δισ. βίντεο κάθε ημέρα θα δει το κοινό ενώ το YouTube μόνο έχει 800 εκατομμύρια unique επισκέπτες το μήνα. Με βάση έρευνα του Pew Research Center, ΟΛΟΙ βλέπουν βίντεο στο ίντερνετ…

Η καμπάνια της Lanvin για το Φθινόπωρο του 2011, ήταν μια καμπάνια που είδε ο κόσμος ένα εκατομμύριο φορές από το ντεμπούτο της τον Αύγουστο, ακόμη και αν δεν υπήρχαν δυνατές προσωπικότητες από πίσω…

Από την άλλη πολλές εταιρίες δοκιμάζουν και viral βίντεο…