Η Electronic Arts ανακοίνωσε σήμερα ότι η EA SPORTS υπέγραψε πολυετές συμβόλαιο συνεργασίας με τον Lionel Messi…

Είναι, όπως φυσικά ξέρετε, ο superstar της Barcelona και της Εθνικής Αργεντινής, ο οποίος θα αποτελέσει τον πρωταγωνιστή της σειράς EA SPORTS FIFA.

Η καλύτερη μεταγραφή της τρέχουσας ποδοσφαιρικής σεζόν και νικητής του FIFA Ballon d’Or 2010, θα κάνει το ντεμπούτο του στο εξώφυλλο του FIFA Street τον Μάρτιο του 2012.

«Το FIFA αποτελεί το κορυφαίο αθλητικό videogame σε πωλήσεις παγκοσμίως και ο Lionel Messi είναι ο κορυφαίος παίκτης, κατά συνέπεια αυτή η συμφωνία είναι στην ουσία μια σύμπραξη superstars», δήλωσε ο Matt Bibley, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Football της EA SPORTS. «Με την ένταξη του Messi στην ομάδα μας, έχουμε με το μέρος μας τον καλύτερο και πιο δυναμικό αθλητή και θεωρούμε ότι ο Messi θα βοηθήσει την EA SPORTS να διατηρήσει την κορυφαία θέση της και για τα επόμενα χρόνια».

«Είναι συναρπαστικό να αποτελώ μέρος της ομάδας του καλύτερου ποδοσφαιρικού παιχνιδιού στον κόσμο και να συνδέσω το όνομα μου με την EA SPORTS», δήλωσε ο Messi. «Η EA SPORTS αποτελεί μια εταιρεία με την οποία ταυτίζομαι όσον αφορά τις αξίες της δημιουργικότητας, της αριστείας και της κοινωνικής υπευθυνότητας».

Αποτελώντας μέλος της ομάδας της Barcelona, ο Messi βραβεύτηκε με το βραβείο FIFA Ballon d’Or 2010 ως ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής διεθνώς, κατέχει τη θέση του Top Goal Scorer στο UEFA Champions League τα τελευταία τρία χρόνια, έχει βραβευθεί τρεις χρονιές ως La Liga Player of the Year και βρίσκεται στη λίστα των υποψηφίων για το FIFA Ballon d’Or του 2011.

Μόλις 24 ετών, ο Messi έχει σημειώσει πάνω από 200 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη δεύτερη θέση των κορυφαίων σκόρερ όλων των εποχών της Barcelona. Κατά την τρέχουσα σεζόν, ο Messi έχει σημειώσει 27 γκολ και 14 assist σε 29 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις.

Η συνεργασία που υπογράφηκε, προβλέπει ότι ο Messi θα αποτελέσει τον Πρεσβευτή του EA SPORTS Football, ενώ θα είναι το κεντρικό πρόσωπο της σχετικής διαφημιστικής καμπάνιας και της καμπάνιας marketing, φιγουράροντας στο εξώφυλλο του παιχνιδιού, ενώ θα αξιοποιηθεί και σε δραστηριότητες social media διεθνώς.

Η EA SPORTS θα συνεργαστεί επίσης με το Ίδρυμα Leo Messi, με στόχο την υποστήριξη πρωτοβουλιών σε κοινωνικά θέματα, καθώς και θέματα εκπαίδευσης και υγείας για παιδιά σε όλο τον κόσμο. ενώ το EA SPORTS FIFA, διανύει ήδη το 19ο έτος κυκλοφορίας της.

Το δε FIFA 12 έχει ρεκόρ πωλήσεων κατά τις πέντε πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του, φτάνοντας τα 3,2 εκατομμύρια αντίτυπα, αποτελώντας έτσι το μεγαλύτερο λανσάρισμα στην ιστορία των αθλητικών videogames.

Όπως ο Μέσι λοιπόν…