Από τα βασικά εκθέματα στο Toyota Smart Mobility Park θα είναι το εικονιζόμενο Toyota AVOS (Automatic Vehicle Operation System) μια έκδοση του Prius που ‘οδηγεί’ μόνο του…

Στο σόου δε θα μπορούν επισκέπτες να βρεθούν στο πίσω κάθισμα και να δουν από πρώτο χέρι πως το Prius μπορεί να παρκάρει μόνο του, να το ‘καλέσεις’ να έρθει και άλλα…

Οι επισκέπτες θα δουν και ηλεκτρικά σκούτερ όπως και με ηλεκτρική υποβοήθηση ποδήλατα ενώ η Yamaha θα δείξει επίσης το πρώτο της ηλεκτρικό σκούτερ…

Το αυτόνομο Prius λογικά θα μπει στην κανονική σειρά των Toyota στο μέλλον, ενώ η υποδομή του μέλλοντος στους δρόμους είναι ένα ζητούμενο με 1.3 εκατομμύρια θανάτους σε όλο τον κόσμο από τροχαία ατυχήματα.

Και τα γκρουπ των General Motors και Volkswagen ήδη έχουν τα δικά τους σχέδια – autonomous vehicle development, οπότε είναι λογικό που και η Toyota θέλει να δείξει την ειδίκευση της.

Το Volkswagen-βασισμένο “Stanley” είχε κερδίσει και το 2ο βραβείο στον διαγωνισμό DARPA Grand Challenge για αυτόνομα οχήματα, ενώ η General Motors με το Tartan Racing κέρδισαν στο DARPA Urban Grand Challenge.

Η ιαπωνική εταιρία στο σόου θα δείξει το επόμενης γενιάς ITS -Safety Equipment and automated driving. Η εταιρία έχει ένα πακέτο τεχνολογικών με την ονομασία “Vehicle-Infrastructure Cooperative Systems” και τα οχήματα συνδέονται μεταξύ τους ενώ το βασικό είναι η αποφυγή ατυχημάτων με το accident mitigation σύστημα.

Το Toyota Smart Mobility Park θα είναι ειδική περιοχή στο Tokyo Motor Show με τίτλο “Smart Mobility City 2011” – μια ακόμη ‘πόλη του μέλλοντος’…

Το δε Yamaha “PAS” ήταν ένα σύστημα από το 2009 και θα κάνει την εμφάνιση του το 2011, ένα υβριδικό σύστημα με ηλεκτρονικές αλλαγές ταχύτητας.

Εκεί θα υπάρχουν τρεις ζώνες: next-generation charging, Vehicle-home energy management και Next-generation ITS (vehicle-infrastructure cooperative systems, safety equipment και automated driving).

Σταθμοί ανεφοδιασμού νέας γενιάς, νέες μπαταρίες, έλεγχος με το “Toyota Smart Center energy management system”, σχήματα για μελλοντικό car-sharing αλλά και τα δίκυκλα σε συνεργασία με τη Yamaha Motor.

Όλα θα επικοινωνούν με smartphones και Wi-Fi με τοToyota Smart Center για ανταλλαγή πληροφοριών ενώ το H2V (“home to vehicle”) Manager, είναι σύστημα ώστε ΚΑΙ το σπίτι να διαχειρίζεται φορτίσεις και λοιπά με έξυπνο τρόπο.

Το σημαντικό πάντως είναι πως μέσα στο 2012 μια θυγατρική της εταιρίας, η Toyota Housing Corporation θα ξεκινήσει κανονικά πωλήσεις για ‘σπιτικά’ συστήματα….