H Google σκέφτεται να ετοιμάσει μια “…internet service” για να μπορέσει να βοηθήσει τους καταναλωτές να ψωνίζουν online και να έχουν άμεση παράδωση – same-day delivery.

Και ναι, αυτές είναι οι πρώτες ‘βολές’ στη μάχη που θα δώσει η εταιρία για να μην χάνει Web traffic στο Amazon.com.

Όπως λέει η Wall Street Journal, ο ηγέτης στο κομμάτι της αναζήτησης μέσω Internet είναι σε συζητήσεις και καταστήματα και εταιρίες διανομής όπως στις ΗΠΑ, οι Macy’s, Gap και OfficeMax, για να στηθεί η υπηρεσία.

Δεν υπάρχει σχολιασμός ακόμη επίσημος αλλά έχει λογική η όλη κίνηση με τη Google μα ανησυχεί για την Amazon.com Prime service που προσφέρει για $79 το χρόνο, δωρεάν αποστολή σε όλη την αμερικανική χώρα.

Περισσότερο από το 40% του εισοδήματος της Google έρχεται από τα καταστήματα και η Amazon Prime έχει μεγάλη επιτυχία το τελευταίο διάστημα.

Η WSJ λέει πως η Google θα δουλέψει με τα websites των καταστημάτων και θα υπάρξει συνδυασμός του υπάρχοντος συστήματος product-search που κατευθύνει σε αυτά τα sites αλλά και νέα υπηρεσία για την αποστολή.

Το νέο σύστημα θα δίνει ενημέρωση για διαθεσιμότητα στα πιο κοντινά καταστήματα και η Google θα δίνει, όπως λέει η εφημερίδα, δυνατότητα αποστολής με κόστος σε 24 ή 48 ώρες…