Πεθαίνει το MySpace;

Μάλλον όχι και σε αυτό βοηθά το νέο music player που βγήκε το Δεκέμβρη ενώ το site είναι σε ανταγωνισμό με streaming υπηρεσίες όπως Spotify και Last.fm.

Όπως λέει ο MySpace υπεύθυνος – chief operating officer, κος Chris Vanderhook, βοήθησε και η ενσωμάτωση με Facebook και Twitter.

Όπως λένε οι The New York Times, αυτή φαίνεται να είναι στρατηγική με τον Vanderhook να προσθέτει πως το MySpace ΔΕΝ θα ανταγωνιστεί το Facebook αλλά θα είναι “…the conduit for music and other forms of entertainment that can be shared through other networks”. Κάτι σαν δίαυλος δηλαδή.

Οι δε Tim και Chris Vanderhook εργάστηκαν και με τον Justin Timberlake για να διαλέξουν τραγούδι MySpace πέρυσι πληρώνοντας την News Corp $35 εκατομμύρια, ένα διάστημα μετά την αγορά από την αυτοκρατορία του Murdoch για $580 εκατομμύρια.