Ενδιαφέρον αυτό που κάνει η Burberry σε όλο αυτό το παίγνιο μίξης τεχνολογίας και μόδας. Μετά το περυσινό Tweetwalk, ένα event με το οποίο τα “#Burberry” και “Christopher Bailey” έφτασαν να γίνουν trend σε όλο τον κόσμο η εταιρία από τη Βρετανία έχει ξεκινήσει να δουλεύει τους τρόπους να αυξήσει το sharing εικόνων με τους followers στο Twitter ΠΡΙΝ τα μοντέλα να πατήσουν στη πασαρέλα με χρήση των animated GIFs.

Οι εικόνες είναι κάτι που περιμένουμε να δούμε αλλά όπως λέει το mashable, η Burberry εξετάζει την τεχνολογία των cinemagraphs, με το looping των animation σε ένα ακίνητο πίσω μέρος όμως στην περίπτωση των Jamie Beck and Kevin Burgh.

Επιπλέον θα υπάρχει το όλο το πρόγραμμα με τα backstage και τις αφίξεις στο Hyde Park μέσω του burberry.com, Facebook με με embeddable stream για τους viewers που θέλουν να κάνουν host σε δικα τους Facebook αλλά και στο σταθμό  London  Liverpool Street station, το Heathrow Terminal 5, Cromwell Road και οθόνες LED έξω από το κατάστημα στο Πεκίνο της εταιρίας.