Καλά νέα για την όλη νέα ‘περιπέτεια’ του stemming…

Πηγές κοντά στην Nvidia λένε πως η εταιρία έχει στα σκαριά νέο hardware που βασίζεται σε τεχνικές anti-aliasing για την οικογένεια καρτών γραφικών της, την 28nm Kepler GPU ομάδα.

Τους τελευταίους μήνες οι κοινότητες του hardware και τα community forums συζητούν για τις νέες τεχνικές τις FXAA – or Fast Approximate Anti-Aliasing.

Μιλάμε για τεχνικές που θα πάνε από τα games όπως The Elder Scrolls V: Skyrim, Batman: Arkham City και Battlefield 3. σε άλλες χρήσεις. Η δε Nvidia έχει στο νου της τους Kepler, αλλά μπορεί να έχουμε και κάτι άλλο.

Το δε Fast Approximate Anti-Aliasing (FXAA) τι κάνει; κάνει πιο ‘ομαλά’ τα pixels στην οθόνη ακόμη και μέσα στα alpha-blended textures αλλά και εκείνα από τα pixel shader εφέ. Μια τεχνική πολύ γρήγορου anti-aliasing με διπλάσια ταχύτητα σε σύγκριση με το 4x Multi Sample Anti-Aliasing (MSAA) και άρα 12 με 13% μείωσε σε framerate για αποδοτικό FXAA.

Η εταιρία πάντως σε εικόαν από το Nvidia GeForce Kepler press-deck, συγκρίνει τις εικόνες με anti-aliasing τεχνικές σε8x MSAA και η εικόνα είναι υπέρτερη. Αναλυτές μιλούν και για optimized έκδοση του Temporal Anti-Aliasing, μια compute-heavy τεχνιλή και “temporal intensity function” ενώ χρησιμοποιείται και object λεγόμενο “averaging filter”.

Αναβάθμιση…