Εδώ και 50 χρόνια έχουμε υπερηχητικά αεροσκάφη αλλά ΕΙΔΙΚΑ σε χρήση πολιτική, το ζήτημα είναι το τι γίνεται με τις ταχύτητες που δημιουργούν τεράστια ηχητική όχληση.

Τώρα επιστήμονες από το MIT και το Stanford έχουν στόχο να ‘ακυρώσουν’ το πρόβλημμα του κρότου με αλλαγές στην σχεδιασμό και κάτι.. πρωτοποριακό: είναι διπλάνα!

Επιπλέον τα νέα φτερά έχουν και μειωμένη κατανάλωση ενώ με ένα πολύπλοκο σύστημα δοκιμών οι επιστήμονες έχουν διαλέξει έναν από τους 700 υποψήφιους σχεδιασμούς και ετοιμάζουν 3D μοντέλο.