Μια συναρπαστική crowd-funded καμπάνια είναι σε εξέλιξη για την Ελλάδα. Ένα billboard γεμάτο από Ελλάδα στην Times Square  έχει πάρει θέση ήδη από την Παρασκευή 23 Μαρτίου…

Το billboard που έχει σχεδιαστεί για να προβάλη την ομορφία της χώρας μας, οργανώθηκε από ένα εθελοντικό γκρούπ που έχει οργανωθεί από ένα γκρούπ εθελοντών, το “Up Greek Tourism”. Είναι μια crowd-funding πλατφόρμα, η LoudSauce.

Η καμπάνια κατάφερε να συγκεντρώσει $20,000 σε 20 ημέρες ξεπερνώντας τον στόχο των $15,000. Κάπου το 50% των δωρεών ήταν από τη χώρα μας και τα υπόλοιπα από χώρες όπως Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία , Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, τα Η.Α.Ε, το Ηνωμένη Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Αρχιτέκτονας ο Έλληνας Γιώργος Κλειβοκιώτης που ζει και εργάζεται ως σύμβουλος μάρκετινγκ επιχειρήσεων στο Ντουμπάι και είπε πως όλο το buzz έγινε μόνο μέσω Facebook και Twitter.

“Greece has a very big cashflow problem,” είπε ο Γιώργος Κλειβοκιώτης στα ξένα ΜΜΕ, ο άνθρωπος που είναι και ιδρυτής του Up Greek Tourism και σχολίασε πως ένα μεγάλο διαφημιστικό δεν είναι και κάτι σημαντικό όσο το πως θα γίνει γνωστό από τα social media.

Σύμφωνα με το Up Greek Tourism ο τουρισμός είναι το 18% του ΑΕΠ της χώρας μας και απασχολεί το 1/5 της εργατικής δύναμης ενώ όλοι στοχεύουμε στη διατήρηση των 15 εκατομμυρίων τουριστών το χρόνο.

Τον Μάιο του 2010 ο Γιώργος Κλειβοκιώτης από το Ντουμπάι διοργάνωσε ένα Facebook event “Save Greece: Travel to Greece this Summer” για να βοηθήσει την ελληνική οικονομία ενώ το event έφτασε να αγγίξει τα 180,000 άτομα από τα οποία τα 40,000 είπαν πως θα έρθουν στην Ελλάδα για διακοπές.

Για να το συνεχίσει ο Κλειβοκιώτης έδωσε χρήματα σε project στο Kickstarter και το Kiva πριν αποφασίσει να ξεκινήσει την καμπάνια για το billboard στη μεγάλη New York City και χωρίς να έχει ιδέα για το αν θα καταφέρει να ‘πετύχει’ την Times Square. Άλλοι δύο φίλοι του τον βοήθησαν, οι εθελοντές έγιναν 20 και ένας Ελληνο Αμερικανός που έχει στην ιδιοκτησία του ένα Times Square billboard, το έδωσε στο κίνημα του Up Greek Tourism με πολύ μειωμένη τιμή.

Όλο το billboard art σχεδιάστηκε δωρεάν από τον ελληνοαμερικανό Charis Tsevis που είναι γνωστός για  τα πορτρέτα του Steve Jobs από προϊόντα της Apple). Το πόστερ του Tsevis αποτελείται από 400 φωτογραφίες των ατόμων που συμμετείχαν στην καμπάνιαε ενώ εκτός από αυτό, το Up Greek Tourism δημιούργησε και iPhone και άλλα wallpapers, πόστερ για τα δωμάτια των φοιτητών και Facebook cover photos.

Όλα γίνονται.