Το site προσέθεσε χρηματικές συναλλαγές στο live streaming  της και έτσι, αν θέλει κανείς, μπορεί να βάλει χρεώσεις σε  live events. Αυτό γράφτηκε στο YouTube publisher blog:

“You can now monetize your live events with advertising or paid options. A live event can be claimed in the new video manager like any other video and monetized with instream ads or paid options where you can set price by country.”

Το δε YouTube κάνει και δοκιμές με το UFC για τα σπορ ενώ με το να κάνει τη δυνατότητα διαθέσιμη, το YouTube live streaming ίσως γίνει πιο ελκυστικό σε όσους το σκέφτονται. Για την ώρα η δυνατότητα χρεώσεων είναι διαθέσιμη μόνο σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ιαπωνία και Γαλλία.

Το νέο χαρακτηριστικό έρχεται μαζί με άλλα για την επέτειο ενός έτους για το YouTube Live και είναι διαθέσιμο επιλεκτικά. Στο blog post λέει: “If you’re one of the many people who’ve asked for YouTube Live but don’t have access yet, we want to thank you very much for your patience. We’ve developed these features with the expectation (that) many more of you will eventually use YouTube Live, and like we said last year, this process takes time to roll out broadly.”

Θα πιάσει;