Ψήφο εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές απέσπασε για μια ακόμα φορά η Sony στο πλαίσιο του θεσμού “Famous Brands 2012” και ειδικότερα, στην κατηγορία «Ηλεκτρονικές Συσκευές». Παράλληλα, η εταιρεία απέσπασε, σε διεθνές επίπεδο, τη 2η θέση σε έρευνα του Reputation Institute που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Forbes και αφορά στην κατάταξη των 100 πιο αξιόπιστων πολυεθνικών εταιριών με διεθνή παρουσία.

Η έρευνα “Famous Brands 2012” που πραγματοποιήθηκε φέτος για έβδομη χρονιά υλοποιείται από την WIZZARD – From wisdom to magic και το Reputation Management Institute (RMI Athens) στην Ελλάδα, αναδεικνύει τις μάρκες που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε 34 διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες. Οι καταναλωτές καλούνται να απαντήσουν και να αναφέρουν αυθόρμητα – χωρίς λίστα – τις πιο «διάσημες» μάρκες στην Ελλάδα για το 2012 σε όλες τις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών.

Προτεραιότητα και αξία της Sony είναι η δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με οικολογική συνείδηση που συνδυάζουν την τεχνική αρτιότητα, την υψηλή τεχνολογία και τον καλαίσθητο σχεδιασμό. Επιπλέον, τα γνωστά σε όλους brands της Sony, όπως οι τηλεοράσεις BRAVIA, οι φορητοί υπολογιστές VΑΙΟ, τα προϊόντα ψηφιακής απεικόνισης Cyber-shot & Handycam και το PlayStation, δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να μετατρέψουν το σπίτι τους σε ένα χώρο μοναδικής ψηφιακής εμπειρίας. Αυτά τα στοιχεία αναγνωρίζουν οι καταναλωτές, γεγονός που αποδεικνύεται από την ανάδειξη της μάρκας Sony ως το brand με την καλύτερη φήμη στην κατηγορία του.

Ο κ. Γιάννης Γρατσώνης, Brand Communication & OnLine Director, Sony Central and Southeast Europe, δήλωσε: «To brand Sony ανέκαθεν υπήρξε συνώνυμο της αξιοπιστίας και της εμπιστοσύνης. Μέσα από μια μακροχρόνια πορεία, το όνομα αυτό κατάφερε όχι μόνο να διατηρηθεί και να εξελιχθεί, αλλά και – πολύ περισσότερο – να επικρατήσει σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο. Η κατάκτηση της πρώτης θέσης στα Famous Brands 2012 αποτελεί την επιβράβευση για τη στρατηγική της εταιρείας εν μέσω των δύσκολων οικονομικών συνθηκών για τη χώρα μας».