Η Toyota και η Denso θα ετοιμάσουν μια “onboard communications network device,” το λεγόμενο CAN-Gateway ECU για να διατηρούν δεδομένα από την οδήγηση και να ετοιμάσουν μια προσομοίωση της… διαδρομής.

Με χρήση τεχνολογίας του CAN-Gateway ECU, συλλαμβάνονται δεδομένα όπως GPS, πεντάλ, φρένα και διαδρομές αλλά και θερμοκρασία νερού και λοιπά. Όλα τα δεδομένα μεταδίδονται μέσω Bluetooth σε smartphones γιαr “real-time monitoring.”

Το CAN-Gateway ECU μπορεί να μπει στο Toyota 86 και θα δοκιμαστεί την άνοιξη του 2013 με διάθεση στην αγορά στο τέλος του 2013.

Όταν δε τελειώσει η συλλογή τους μπορεί να χρησιμοποιηθούν και για εκπαίδευση…