Μετά τα “save-able” banner για διαφήμιση, η ώρα των pinnable ones.

Η Gucci αποκάλυψε ένα banner με ένα μικρό “Pin it” button στη γωνία ενώ είναι μέρος της Gucci Fall/Winter 2012 digital καμπάνιας σας: WSJ.com, Polyvore, Style.com, Lifestyle Mirror και New York Magazine The Cut, όπως είπε η Gucci spokesperson στο Mashable.

Κάνεις κλίκο στο “Pin it,” και βγαίνουν δύο εικόνες για share στο Pinterest, μια full-size εικόνα φωτό και μια προϊόντος ενώ στο Pinterest και τα δύο pins πηγαίνουν στο Gucci e-commerce site.

Το ετοίμασε η εταιρία Triple Point και είναι ένα ΑΛΛΟ ντεμπούτο του “Pin it”, ενδιαφέρον concept. Η εταιρία για την ώρα δεν έχει μεγάλη παρουσία στο σύστημα με 3,100 followers για 432 pins ενώ π.χ ο Michael Kors, έχει 1,200 pins για 53,000 followers.

Θα πιάσει η μόδα;