Η Ford σε επίδειξη ενός carbon καπό που υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση…

Το πρωτότυπο έχει 50% μικρότερο βάρος από ένα κανονικό ατσάλινο και, φυσικά, μιλάμε για μεγαλύτερη αντοχή – strength-to-weight ratio, αφού είναι πέντε φορές πιο ανθεκτικό από το ατσάλι και δύο φορές πιο σκληρό με το 1/3 του βάρους.

Η δε Ford μπορεί να μειώσει έως και 340 κιλά το βάρος από τα αυτοκίνητα της μέχρι το τέλος της δεκαετίας ενώ και ένα άλλο – carbon fibre reinforced plastic Ford Focus καπό ήταν σε επίδειξη στο Composites Europe event στο Dusseldorf της Γερμανίας.

Η εταιρία συνεργάστηκε με το Institute of Automotive Engineering του RWTH Aachen University, Henkel, Evonik, IKV (Institute of Plastics Processing), Composite Impulse και το Toho Tenax σε ένα σχέδιο, το Hightech.NRW research project.

Όλα σήμερα σε δοκιμές.

The component has also performed well in pedestrian protection head-impact tests, thanks to its innovative construction of a special foam core sandwiched between two layers of CFRP.