Που προέρχεται από μελέτη του επονομαζόμενου Keck Institute for Space Studies.

Τι θέλουν να κάνουν; να… ρυμουλκήσουν στη Σελήνη έναν αστεροεϊδή μέχρι το 2025 με χρήση ώσης ιόντων και μια μεγάλη… τσάντα! Η ιδέα είναι να φέρουν τον αστεροειδή κοντά στη Γή και να τον μελετήσουν χωρίς του κινδύνους που έχει για τον Άνθρωπο το ταξίδι στο Διάστημα με μια deep space διαστημική αποστολή.

asteroid-capture

Η μελέτη έγινε μαζί με το τμήμα της NASA, το διάσημο Jet Propulsion Laboratory και είναι η πρώτη από μια σειρά νέων αποστολών στο τμήμα του διαστήματος κοντά στη Γή, το λεγόμενο cislunar space, και μέχρι τη Σελήνη. Τεχνολογικά μια πρόκληση αν και η ιδέα για την εκμετάλευση αστεροειδών έχει μεγάλη ιστορία και ήδη από το 1903 ο Ρώσος Konstantin Tsiolkovsky είχε γράψει για κάτι τέτοιο στο βιβλίο του Exploration of Cosmic Space by Means of Reaction Motors.

Απίστευτη ιδέα…

Το δε 1969 η Hammer Films είχε κάνει και μια ταινία για τη μετακίνηση αστεροειδών την “Moon Zero Two.” Η τεχνολογία όμως τώρα κατά τη μελέτη, υπάρχει.

Toutatis_ChangE

Το κοστός για τη βασική πάντως θα είναι στα US$2.6 δις, με έξι έως και δέκα χρόνια διάρκεια και θα μπορεί να ολοκληρωθεί το 2025. Τι θα… ψάξουν αρχικά; έναν 7μετρο, 500τόνων καρβονικό αστεροειδή.

asteroid-capture

Μετά θα φτιαχτεί το… ρυμουλκό που θα έχει βάρος μόλις 18,000 κιλά (39,683 lb) για να φύγει με έναν πύραυλο Atlas V και με πέντε προωθητήρες ιόντων 10-kW Hall και καύσιμο ξένο αλλά και ενέργεια από τον Ήλιο, θα φορτίζει άτομα Ξένου. Με αυτό τον τρόπο θα κουβαλάει τη… σακούλα 4 χρόνια μέχρι να βρεθεί ο αστεροειδής.

Στη συνέχεια σε 90 θα μελετηθεί, θα πιαστεί με την… σακούλα των 10 μέτρων και θα μελετηθεί. Στη συνέχεια σε 4 χρόνια να έρθει πίσω στη Γή και θα μπει σε τροχιά στη Σελήνη – high lunar orbit – στα σημεία Lagrange point 1 λη 2, τα σημεία όπου τα μαγνητικά πεδία Γης και Σελήνης ‘αλληλοακυρώνονται’ και θα μένει… εκεί για 10 έως και 50 χρόνια με ασφάλεια!

Στην τελική μελέτη του Keck αναφέρεται πως η πρόσβαση σε έναν αστεροειδή θα είναι εξαιρετικά πολύτιμη για τα εργαστήρια ενώ θα είναι και… τουριστική ατραξιόν εκεί που θα είναι (!)

Ταυτόχρονα και σειρά τεχνολογιών όπως η πρόωση ιόντων θα βελτιωθεί για μελλοντικές αποστολές βαθιά, βαθιά στο διάστημα…