Το να κερδίσεις στα social media είναι ένα θέμα…

PS4

Και μάλιστα σοβαρό. Έτσι για το δημιούργημα της Sony, το uberPS4 είναι εξαιρετικά θετικό πως έχει διπλή ‘κουβέντα’ στα κοινωνικά δίκτυα σε σχέση με το Microsoft Xbox της επόμενης γενιάς.

Και οι δύο next-generation κονσόλες θα βγουν μέσα στο χρόνο με τη Sony να έχει αποκαλύψει σε μεγάλο βαθμό το PS4 από τον Φλεβάρη ενώ το Microsoft next Xbox που ακούγεται πως θα ονομάζεται Now!) λογικά θα αποκαλυφθεί σήμερα 21 Μαίου.

Πριν από την παρουσίαση πάντως, το Sony PlayStation 4 κυριαρχεί στα social media όπως Twitter, Facebook, Instagram και όχι μόνο όπως λέει μελέτη του Fizziology που postάρισε το Forbes.

Η μελέτη αφορά τους τελευταίους μήνες και το Sony PS4 είναι ξεκάθαρος νικητής με διπλάσιες ‘κουβέντες’ σε σχέση με το Xbox 720.

“If Microsoft shows the console next week, excitement and a natural bias would have two weeks to increase and then the PS4 would be forced into comparisons with this next gen Xbox,” λέει ο συνδημιουργός του Fizziology κος Jen Handley για να συμπληρώσει: “It will be interesting to see which console receives more social buzz and higher positive sentiment that day and then what the layman gamers have to say a few weeks after E3 when they become aware of the new consoles.”

PS4

Πάντως αναμένουμε πολλές περισσότερες πληροφορίες για το θέμα: “While name discussion was the most popular topic in the next gen Xbox’s social conversation (43%), it’s unlikely that consumers will not purchase the console if they dislike the name,” είπε ο Handley, “They might still make fun of it — hardcore gamers in particular dislike the Xbox 720 moniker — but it seems that very few people will dislike the name enough to not make a purchase. Gamers really care about whether the console will require them to always be online and/or its backwards compatibility.”

Σύμφωνα με την έρευνα πάντως το πιο σημαντικό στοιχείο είναι το always-on Internet connection που αν τελικά απαιτείται, έχει τις περισσότερες αρνητικές conversations.