Το τελευταίο τετράμηνο τα tablet είχαν απογοητευτικά νούμερα κατά τους αναλυτές. Πουλάνε, και πουλάνε πολύ, αλλά η αύξηση χτύπησε stop.

Sony-Xperia-Z1

Το δε BI Intelligence πιστεύει πως η αγορά των tablet έχει θέμα. Και ποιο είναι το θέμα; Στη Δύση όποιος θέλει ένα tablet, έχει! Και αυτοί που δεν έχουν το θεωρούν ακριβό. Στις δε ΗΠΑ, στο U.K. και την υπόλοιπη Ευρώπη, όποιος έχει κινητό, PC, μπορεί να έχει και tablet και το έχει αποκτήσει με το σημερινό έστω level τεχνολογίας. Και μάλλον η αναβάθμιση είναι μια άλλη απόφαση, εντελώς διαφορετική που έχει σχέση και με τεχνολογικό άλμα. Και αφού μια διάφανη, 4Κ, OLED οθόνη αφής δεν αναμένεται σύντομα, τα αποτελέσματα είναι αυτά.

Στη δε Ανατολή, Ινδία και Κίνα, φτηνά phablets ‘έχουν’ την αγορά με ανάπτυξη 88% ανά τρίμηνο μέχρι και τις τελευταίες μετρήσεις της IDC στο τέλος του 2013. Στα ακριβά ακόμη τίποτα. Όσο δε για τους δε business users, τα tablets δεν είναι αρκετά ισχυρά για να λειτουργήσουν όπως τα PCs.

Δείτε τον πίνακα…

globaltabletshipmentgrowth