Οι μηχανικοί της BMW Motorrad αποφάσισαν πως ήθελαν να χτυπήσουν σε τρια μέτωπα. Περισσότερη ροπή, μεγαλύτερη ισχύς, αλλά και μικρότερη κατανάλωση. Άλλαξαν πολλά στον κινητήρα, τη χαρτογράφιση της ECU και την εξάτμιση. Και voila.

Νέα F 750 GS, για on και off-road ταξίδι με ισχύ 77 hp στα 7500 rpm, αλλά και νέα F 850 GS με 95 ίππους σε 8250 rpm.

Με αλλαγές στο πλαίσιο, μεγαλύτερη ακαμψία και πιο fresh look. Μαζί και νέα Road και Rain riding modes αλλά και ABS όπως και ASC ενώ υπάρχει optional kit με Pro riding modes (adding Dynamic, Enduro, και Enduro Pro modes) αλλά και το DTC (Dynamic Traction Control) με ABS Pro. Θέλεις επιλογές; Και άλλες: διαλέγεις από τα Keyless Ride system, Gear Shift Assistant Pro, Dynamic ESA, eCall, phone connectivity και άλλα.

Είναι Γερμανοί.