Από το 2022 η Γαλλία θα μας δώσει έναν ακόμη λόγο να τη ζηλεύουμε. Τα νέα της TGV που και θα είναι γρήγορα αλλά και πιο οικονομικά κατά 25%.

Όπως λέει το Railway Gazette τα TGV θα μεταφέρουν 700 από 500 άτομα και θα έχουν σπονδυλωτό σχεδιασμό στα βαγόνια με πολλές υπηρεσίες. Θα έχουν δε και τα ίδια μετατρόχια, μεταξόνια όπως και σήμερα στη Γαλλία ενώ οι Γάλλο έχουν ήδη παραγγείλει 100 νέας γενιάς τρένα με κόστος 5 δις euro παρακαλώ.

Τα TGV ξεκίνησαν από το πρώτο TGV πρωτότυπο, το 001 Turbotrain που το 1972 έφτασε τα 318 χλμ/ώρα και μέχρι σήμερα έχουν το ρεκόρ για μη ηλεκτρικά τρένα. Το πρώτο ηλεκτρικό TGV, το Zébulon εμφανίστηκε το 1974 με ‘τελική’ στα 309 χλμ/ώρα ενώ μετέπειτα έφτασε και τα 380 χλμ/ώρα.