Το καινούργιο υπεράλογο του Maranello είναι εδώ. To πρώτο με PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) αρχιτεκτονική της εταιρίας. Και η Ferrari σε ένα νέο ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ νέο βίντεο μας δείχνει τα διάφορα…

…mode του κινητήριου συνόλου. Ας μη ξεχνάμε πως είναι ένα plug-in hybrid. Υπάρχουν τέσσερα powertrain modes και το πιο… πράσινο (!) είναι το eD που σημαίνει electric driving. Μια μπαταρία 7.9-kWh στέλνει ενέργεια σε δύο e-κινητήρες και η SF90 μπορεί να κινηθεί για 25 χιλιόμετρα αθόρυβα!

Το δε “H” κουμπί κάνει την SF90 υβρίδιο για maximum απόδοση και η ενέργεια πάει σε δύο e-μοτέρα μπροστά και ένα ακόμη ανάμεσα σε κινητήρα και μετάδοση ενώ ο 4.0-λιτρος twin-turbo V8 στέλνει επίσης ισχύ. Σε συνθήκες κανονικής οδήγησης το σύστημα ελέγχου αλλάζει από το Hybrid mode σε pure electric και μετά ενεργοποιεί ξανά το ICE on demand.

Υπάρχει δε και μια λύση με ένα checkered flag εικονίδιο που είναι το Performance mode και εδώ το ICE δουλεύει πάντα και φορτίζει την μπαταρία.

Το δε clock εικονίδιο, δηλαδή το Qualify δίνει όλες τις επιδόσεις. Μιλάμε για 1,000 CV (!) ή 986 ίππους. Η Ferrari λέει πως το νούμερο προσθέτει τους ίππους του V8, τους 769 με τα τρία e-motor που είναι 217 ίππους.

Το δε “View Max” touch χειριστήριο και η 16αρα οθόνη έχουν επίσης σημασία και ενδιαφέρον…