Τον Μάρτιο η εταιρία χρειάστηκε να κλείσει εργοστάσια της προσωρινά. Τότε ο Pirelli R&D chief Pierangelo Misani αποφάσισε πως πρέπει να επανεξετάσει…

…την κατάσταση αφού ομάδες IT και μηχανικοί θα πρέπει να κάνουν online και virtual τη δουλειά τους ώστε οι νέες σειρές ελαστικών να βγουν στις αρχές του 2021.

Η εταιρία έχασε το 1/3 των εσόδων της τους πρώτους έξι μήνες του 2020 και όλα έπρεπε να στηθούν με αυτό στο μυαλό. “There are moments of crisis, like COVID, when you have to reshape and make yourself more efficient and that’s what we’re doing,” είπε ο κ.Misani στο Reuters.

Με 19 εργοστάσια σε 12 χώρες και πελάτες ΜΟΝΟ την consumer αγορά η εταιρία τα έδωσε όλα για να εξελίξει το virtual engineering. Προσομειωτές με ένα όχημα και οθόνη 210 μοιρών, αλλά και νέα εργαλεία. “What surprised us was the speed and acceleration of the whole thing. If before we were at 70% simulation, now we’re suddenly at 80%,” είπε ο Misani που εξήγησε πως το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί.

Κάπως έτσι όμως θα έχουμε ένα ultra-high performance για καλοκαίρι, ένα all-season και ένα νέο χειμερινό ελαστικό.