Η γερμανική εταιρία είναι η πλέον επιτυχημένη στον αγώνα 24 Hours of Le Mans. Και φαίνεται πως γυρνά στα λημέρια της. Το 2023 θα ενταχθεί στην κατηγορία FIA LMDh και θα αγωνιστεί με ένα…

…ειδικό hybrid αγωνιστικό μοντέλο.

Οι κανονισμοί Le Mans Daytona h (LMDh) έχουν παγιωθεί φέτος και αναμένεται να φέρουν οχήματα για το World Endurance Championship (WEC) όπως και για το IMSA WeatherTech SportsCar Championship. Το πρωτάθλημα που θα προκύψει από τι συγχώνευση σύμφωνα με τη FIA θα συνδυαστεί με περιορισμό του κόστους, ένα budget cap που θα βοηθά ώστε να μη νικά η ομάδα με τα περισσότερα χρήματα.

Η εταιρία δεν έχει επιλέξει τα specifications του οχήματος ακόμη αλλά θα ζυγίζει 2,270 λίβρες θα έχε ένα κινητήριο σύνολο hybrid με 680 ίππους μάξιμουμ.

Η Bosch και η Williams θα αναλάβουν το ηλεκτρικό κομμάτι και το software θα είναι κλειδωμένο ενώ περί τα 50 kilowatt διαρκούς ισχύος θα πηγαίνουν στους τροχούς.

Οι νέοι κανονισμοί ορίζουν και το πλάτος, το μήκος, το μεταξόνιο και πολλά άλλα με τις επιλογές customization να είναι λίγες αν και το άνω τμήμα του οχήματος κάθε εταιρία θα το ετοιμάζει όπως θέλει.

Τα σκίτσα της Porsche μας δίνουν μια ιδέα..